امپراطوری حلی6

شک نکنید وبلاگ منو ترک نکنید

امپراطوری حلی6

شک نکنید وبلاگ منو ترک نکنید

مشخصات بلاگ
امپراطوری حلی6

سلام به همه بروچه هایی که به وبلاگ من اومدن به بزرگترین باشگاه بچه باحال ها خوش اومدین من پویا جلالی بهجت کبیر هستم در اینجا من می خام تمام درد و مرض های مربوط به درس هارو کلا فراموش کنین و عین بچه ی آدم با هم شوخی کنیم و بگپیم(گپ بزنیم) من دیگه حرفی نداشته بیدم خداحافظ

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

اومدی معجزه کردی نمیدونی که چه کردی

چهارشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۳۹ ب.ظ

سلام من اینجا یه چیزی رو درباره یکی از بازیکنان کلش نشون بدم بیاین به ادامه مطلب

عجب  عجب

  • پویا جلالی بهجت

نظرات  (۱)

چجوری باید دانلود درددد کنم😃😃😃

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی